Ekonomi

Metro AG, 134. Kanton Fuarı’na katılmak üzere Çin’e gitti

GUANGZHOU, 30 Ekim (Xinhua) — Alman perakende devi Metro AG’nin temsilcisi Vladislav Vladislavov, eski ortaklarla buluşmak ve yeni tedarikçiler bulmak üzere kısa süre önce 134. Kanton Fuarı’na katılmak üzere Çin’in güneyindeki Guangzhou şehrine geldi.

Metro Satın Alma Birimi AB Gıda Dışı ve Genel İhtiyaçlar Tedarik Lideri Vladislavov, fuarda raflar, aydınlatmalar, depolama ve mutfak ürünleri gibi geniş bir ürün yelpazesinin araştırılmasından sorumlu.

Vladislavov, “Bu şansı yeni trendleri görmek, yeni tedarikçilerden kartvizit almak ve buraya gelemeyen meslektaşlarımla paylaşmak için kullanacağım” dedi.

Kanton Fuarı, 43 ülke ve bölgeden 650 şirket dahil olmak üzere 28.000’den fazla katılımcıyla 15 Ekim – 4 Kasım tarihleri ​​arasında düzenleniyor. Fuara dünya çapında 200’den fazla ülke ve bölgeden alıcılar da katılıyor.

Vladislavov, “Burası sadece Çinli tedarikçilerle değil, diğer ülkelerdeki üreticilerle de tanışabileceğiniz bir platform. Fuar tüm dünyanın buluşma noktası haline geldi. Türkiye, Hindistan gibi diğer ülkelerden gelen katılımcılara da geniş bir bölüm ayrılıyor” dedi. ve Malezya.”

Yetkili, şirketin iş tedariki için Kanton Fuarı’nın bu oturumuna yaklaşık 50 kişiyi gönderdiğini belirtti.

Vladislavov’un Çin’deki bir diğer görevi de bazı Çinli tedarikçilerin fabrikalarını ziyaret etmek.

Firmanın kaliteye büyük önem verdiğini vurgulayan yetkili, Çin’in sunabileceği pek çok kaliteli ürün bulunduğunu kaydetti.

“Şu anda Çin’deki fabrikaların çoğu oldukça modern” diyen Vladislavov, son yıllarda Çinli üreticilerin hızlı gelişimine tanık olduğunu da sözlerine ekledi.

Fabrikaların üretken olmak ile çevre dostu olmak arasında giderek daha uygun bir denge kurduğunu belirten yetkili, “Çin’deki fabrikalar her zaman tercih ettiğimiz kaynaktır.”

Metro’nun yaklaşık 30 yıldır Çin’deki işlerini büyüttüğünü vurgulayan Vladislavov, Çin’i yalnızca birçok sektörde üretimde lider olması nedeniyle değil, aynı zamanda küresel pazarda sorumlu bir rol oynaması nedeniyle güvenilir bir ortak olarak gördüklerini söyledi.

Vladislavov, şirketin gelecekte Çin ile iş birliğini daha da genişletmeyi hedeflediğini belirtti.

Vladislavov, Metro’nun işinin artan çevrimiçi varlığı ve dijital çözümler sunmasıyla büyüdüğünü, dolayısıyla şirketin Çinli tedarikçilerle işbirliğini artırması için çok fazla alan bulunduğunu belirtti.

haber-tasova.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu